1397-01-20 11:34
537
0
52386
حضرت آیت الله علوی گرگانی:

مردم قدر خدمت صادقانه را می دانند

آیت الله علوی گرگانی گفت: مردم ما، انسان های شایسته و متدین هستند و قدر خدمت صادقانه را به خوبی میدانند.

به گزارش گلستان ما، آیت الله علوی گرگانی در دیدار صادقی استاندار قم، گفت: خدماتی که مسئولین به نظام و مردم انجام می دهند، اگر برای رضای خدا و صادقانه باشد، ارزش آن دو چندان است.

معظم له با بیان این که انتقادات همیشه باعث پیشرفت درکارها نیست، بلکه با مذاکره می توان مشکلات را بهتر حل و فصل کرد، افزود: این سخن نورانی اهل بیت(ع) است که توصیه می کنند و قطعا هم باید این گونه حرکت کرد، تا رفاقت و انس بیشتر شود و از آن طرف کارها بهتر صورت گیرد.

وی با بیان اینکه همه فعالیت ها در پرونده اعمال ثبت و ضبط می شود، گفت: اگر عمل برترین فعالیت ها باشد قطعا ارزش آن هم بیشتر است.

آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه باید به این اعتقاد و باور برسیم که حساب و کتاب امری مسلم است و باید به خدمت رسانی بیشتر به مردم تلاش کرد، اظهار داشت: وقتی خدا خدمات صادقانه را می پذیرد، مردم هم از خدمات صادقانه قدردانی خواهند کرد.

معظم له با بیان اینکه مردم ما، انسان های شایسته و متدین هستند و از مسئولین خدمت گزار تشکر می کنند، اظهار داشت: مردم فرق بین مسئول خدمت گزار و غیر خدمت گزار را می دانند و به همین دلیل درهر حالی از مسئول خدمت گزار قدر دانی می کنند.

وی با بیان اینکه حضور زائرین به شهر قم نشان از رضایت مندی از مسئولین است، گفت: باید همین گونه باشد و مسئولین قم برای تعالی شهر قم تلاش بیشتری کنند.  

آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه کشور از هر لحاظ غنی است، افزود: لازم است برای استفاده از درست منابع کشور، برنامه ریزی کرد و طوری نباشد که شهر قم در استفاده از منابع کشور دچار خسران شود./حوزه نیوز

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.